Thursday 23 April 2020

MENCARI PERNIAGAAN TANPA MODAL? SHAKLEE JAWAPANNYA

6:31 pm | 0 Comment(s)
Assalamu'alaykum semua!



Harini 24 April 2019, bersempena 1 Ramadhan 1441H, Jumaat.

Masih dalam fasa ketiga #PKP. Ramadhan kali ini sangat berlainan dari yang sebelumnya. Tapi insyaa-Allah, banyak sangat hikmahnya.

Ok, kembali kepada tajuk asal, perniagaan tanpa modal, tanpa stok, tapi income unlimited. Dimana-mana saja, bila-bila masa. Produk dah dikenali dan semua orang tahu kewujudannya.

Itulah SHAKLEE.

Alhamdulillah, kak is mula shaklee dari pengguna kepada berniaga since 2013 lagi. Sebabkan keberkesanannya, kita rasa nak share dengan semua orang.

Untuk memudahkan korang semua nampak, kat mana yang bestnya bisnes shaklee ni, berikut kak is senaraikan, kenapa shaklee?


TAK PERLU KELUAR MODAL UNTUK STOK

Betul! Tanpa modal. Selepas berdaftar di SINI, kak is akan guide macam mana korang boleh dapatkan untuk runcit dan bonus shaklee serentak. 

Langkah pertama, DAFTAR MENJADI AHLI. Hanya ahli berdaftar sahaja layak untuk membuat perniagaan ini. Kalau mengalami kesukaran boleh hubungi kak is terus di 0175777137 (klik untuk link whatsapp).


SISTEM DROPSHIP

100% Pembungkusan, penghantaran adalah dari Shaklee, kita cuma perlu log order dalam sistem, masukkan maklumat penghantaran dan #DONE! Dari rumah, dari tepi jalan, sedang membeli belah, sedang memasak, bila-bila masa dan di mana sahaja. Mudah kan?


BONUS YANG TINGGI

Bukan sekadang untung runcit, malah Shaklee bagi bonus lagi. Setiap 14hb setiap bulan tanpa gagal, Shaklee akan masukkan bonus ke dalam akaun kita. Untung runcit + bonus. Ha, kan banyak tu. Lebih besar jualan, lebih besarlah bonusnya. Unlimited tau!




Setiap item mempunyai unit value (UV), Bonus dikira melalui jumlah UV terkumpul ni. 





SYARIKAT KUKUH

Shaklee telah bertapak di dunia selama 100 tahun dan sebuah syarikat yang memberikan ruang dan peluang perniagaan untuk jutaan rakyat di dunia dengan tawaran kerjaya seumur hidup. Perniagaan kita boleh diwarisi!


PRODUK BERKUALITI DAN TERBUKTI OLEH SAINS

Kajian Landmark, diketuai oleh seorang penyelidik pemakanan terkenal, Dr. Gladys Block dengan University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen.

Kajian menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak dan kesihatan kognitif dengan pengguna tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee.



Hasilnya menakjubkan!
Kajian klinikal memerlukan para peserta menjalani pengambilan darah untuk memeriksa biomarker kesihatan utama. Oleh itu, kajian menunjukkan bahawa pengguna suplemen jangka panjang Shaklee mempunyai risiko yang lebih rendah untuk penyakit jantung, penyakit berkaitan jantung dan otak yang berkaitan kanser dan diabetes.


PRODUK TERKENAL, MUDAH JUAL

Shaklee memang tidak asing lagi di kalangan rakyat Malaysia. Sangat mudah dijual kerana ramai yang mengenalinya.


SELAMAT
  • 350 ujian ke atas bahan pencemaran berbahaya
  • 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun
  • 3x lebih ujian terhadap racun perosak

TERBUKTI

  • 100+ pembentangan dan kertas saintifik
  • 100+ patent
  • Kajian Landmark
EFEKTIF

Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa dalam perlawanan. 


Jom mulakan sekarang!

| KLIK SINI |



No comments:

Post a Comment

Tags

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Miss Fifi. Designed by Miss Fifi.